Dostawa w naszym sklepie internetowym realizowana jest tylko na terenie Polski.
Koszt wysyłki jest stały dla danego mebla bez względu na rejon Polski w jaki ma zostać dostarczone zamówienie.
Formy dostawy:
- odbiór osobisty: możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym: 725-738-449 biuro@sepromeble.pl
- dostawa kurierem: dostawa pod wskazany adres zewnętrzną firma transportową ustaloną przez sklep sepro meble
Szczegóły dostawy :
- O szczegółach dostawy towaru firma transportowa informuje klienta 2-3 dni przed wysyłką
- Informację o dostawie Klient otrzymuje we wiadomości sms lub telefonicznie.
- Mebel nigdy nie jest wysyłany bez wcześniejszego potwierdzenia przez Klienta.
- Dzień oraz godzinę dostawy wyznacza nasz spedytor.
- Meble dostarczamy od Poniedziałku do Soboty.
- Do zamówienia musi być podany Polski numer telefonu.
- Dostawa nie obejmuje wniesienia.
- Możliwość wniesienia mebla do domu/ mieszkania po wcześniejszym opłaceniu takiej usługi.
- Kierowca doręczając przesyłkę rozładowuje ją w miejscu, do którego może dojechać samochodem dostawczym. Ustawia ją na podłożu i już do kompetencji odbiorcy należy jej dalsze przenoszenie. Przy usłudze wniesienia mebel jest dostarczany do pomieszczenia wyznaczonego przez Klienta.
- W przypadku potwierdzenia możliwości odbioru towaru w wyznaczonym przez logistyka terminie mebel nie zostanie odebrany przez Klienta wówczas naliczymy opłatę za ponowną wysyłkę, którą opłaca Klient.
- Produkcja zamówienia odbywa się w terminie podanym w karcie produktu należy doliczyć 3-5 dni roboczych na realizację dostawy. W przypadku dostawy z wniesieniem termin ten może wydłużyć się o kolejne 2-3 dni robocze.