OD 18.11. NIE GWARANTUJEMY DOSTAWY MEBLI DO ŚWIĄT JEŚLI NA KARCIE PRODUKTU JEST TERMIN REALIZACJI POWYŻEJ 12 DNI ROBOCZYCH DOSTAWA BĘDZIE W NOWYM ROKU.
GWARANCJA DOSTAWY MEBLI DO ŚWIĄT ZAKŁADKA ,,MEBLE DO 5 DNI"

Jak kupić na eraty?

1. Wybierz towar i złóż wniosek

Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank). W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku. Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.

2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

3. Potwierdź swoją tożsamość

Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:

Poprzez przelew 1zł:

Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku. Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut.

Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.

lub

w obecności pracownika firmy kurierskiej:

Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku.

4. Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru.

Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?

Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.:71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).

  1. Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem - o szczegóły pytaj w e-sklepie.
  2. Czas liczony od momentu uzyskania i potwierdzenia wymaganych danych: o tożsamości, wysokości i źródle dochodów wnioskodawcy, niezbędnych do wydania decyzji kredytowej.